سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
شانزده صفحه ویژه ایران در بزرگترین اطلس جغرافیایی

بزرگ‌ترین و نخستین اطلس ایران و جهان به متن انگلیسی همزمان با چاپ 21 زبان دنیا با نام صحیح خلج‌فارس در آلمان به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نخستین اطلس بزرگ ایران و جهان Great Atlas of Iran & the World به متن انگلیسی با اختصاص ۱۶ صفحه ویژه کشور عزيزمان ایران در آلمان به چاپ رسیده است.  این اطلس به متن انگلیسی همزمان با چاپ سایر زبان‌های فرانسه، آلمانی، ایتالیائی، هلندی و غیره (جمعا ۲۱ زبان)  که در تمامی نقشه های منطقه خاورمیانه و جهان نام صحیح «خلیج فارس» به زبان‌های مختلف درج شده است.

تخصیص۱۶ صفحه نقشه‌های مختلف جغرافیایی عمومی، راه‌ها، اقتصادی (صنایع و معادن، کشاورزی و دامپروری) آب و هوا، پراکندگی و تراکم جمعیت و غیره از کشورمان و همچنین دیگر کشورهای جهان، مجموعه کاملی را به عنوان یک کتاب مرجع برای مطالعه جغرافیای ایران و جهان دراختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این اطلس که به عنوان یک کتاب مرجع از منابع معتبر جغرافیائی جهان به شمار می‌رود با نقشه‌های مفصل تمامی کشورهای جهان همراه با نام «خلیج فارس» در تمامی نقشه‌های جهان و منطقه خاورمیانه جمعا در ۳۳۵ صفحه به قطع رحلی بزرگ با کیفیت ممتاز همراه با نمایه یکایک اسامی جغرافیایی به چاپ رسیده است.

این اثر می‌تواند جامع‌ترین منبع برای دانشگاهیان، و فرهنگیان، دانشجویان و محققین، مراکز علمی، پژوهشی و اقتصادی و همه مدیران دولتی و خصوصی شرکت‌ها، موسسات، تجار و بازرگانان باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها