شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
«بیایید فلسفه بورزیم: درآمدی بر تأمل انتقادی و گفت‌وگوی عقلانی» روی میز نقد

نشست هفتگی مرکز فرهنگی شهر کتاب سه‌شنبه ۲۱ مرداد به نقد و بررسی کتاب «بیایید فلسفه بورزیم: درآمدی بر تأمل انتقادی و گفت‌وگوی عقلانی» نوشته‌ ریچارد کریل با ترجمه‌ محمد کیوانفر اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، به‌تازگی کتاب «بیایید فلسفه بورزیم: درآمدی بر تأمل انتقادی و گفت‌وگوی عقلانی» نوشته‌ ریچارد کریل با ترجمه‌ محمد کیوانفر به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر شده است.

هدف اصلی کتاب، آشنایی ملموس‌تر خوانندگان با فلسفه است و مباحثی مانند فلسفه چیست؟ فیلسوف کیست و چه می‌کند؟ فلسفه چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با دیگر حوزه‌های معرفت مثل دین، علم، تاریخ و ریاضیات دارد؟ و روش فلسفه چیست؟ در بخش اول این کتاب مطرح می‌شود. در بخش دوم کتاب نيز مباحث معرفت‌شناسی چون چیستی صدق و معرفت و استدلال منطقی، نظریه‌های اخلاقی و ... مورد توجه قرار گرفته است.

نشست هفتگی شهر کتاب سه‌شنبه ۲۱ مرداد ساعت 16 و 30 دقیقه به نقد و بررسی کتاب «بیایید فلسفه بورزیم» اختصاص دارد که با حضور هومن پناهنده، حسین شیخ‌رضایی و محمد کیوانفر در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها