یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
حضور شرکت‌های بزرگ خارجی به اعتبار نمایشگاه افزوده است

ایمان دهقان، مدیر کنترل کیفیت شرکت تولیدی کاغذ و مقوای یاران اصفهان با اشاره به بهتر شدن کیفیت بیستمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران گفت: خوشبختانه امسال شرکت‌های بزرگ خارجی در نمایشگاه حضور دارند که بدون شک چنین حضورهایی اعتبار نمایشگاه بیستم را دوچندان کرده است./

ایمان دهقان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: شرکت تولیدی کاغذ و مقوای یاران یکی از شرکت‌های مدرن است که بدون توجه به کم و کاستی‌ها با قدرت در شهرستان اصفهان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، محصولات کاغذ یاران به دلیل کیفیت، گرماژ و نوع تولید منحصر به فرد است و این ما را از سایر شرکت‌ها متمایز کرده، نوع کاغذ تولید شرکت یاران تاپ وایت 125 گرمی با خصوصیات برندهای خوب خارجی است.

مدیر کنترل کیفیت شرکت تولیدی کاغذ و مقوای یاران درباره نمایشگاه بیستم گفت: امسال دومین حضور شرکت یاران در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران است، کیفیت نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته تغییرات فراوانی داشته و حضور شرکت‌های بزرگ خارجی به اعتبار نمایشگاه افزوده است. خوشبختانه فضایی در این نمایشگاه ایجاد شده که شرکت‌های حاضر در نمایشگاه علاوه بر تبلیغ و فروش محصولات خود بتوانند با دیگر غرفه‌های وابسته به صنف خود ارتباط برقرارکرده، مواد مورد نیاز خود را در این نمایشگاه تامین کنند.

وی ادامه داد: امروزه به دلیل افزایش مشکلات زندگی و گسترش شرکت‌ها این امکان، به ‌خصوص برای شرکت‌های شهرستانی مهیا نیست که به شرکت‌های مختلف سربزنند و آن‌ها را بررسی کنند، این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده تا افراد بتوانند ضمن فعالیت‌های اقتصادی خود به تامین نیازهای خود نیز بپردازند.

دهقان با اشاره به راه‌های افزایش کیفیت نمایشگاه اظهار کرد: پیشنهاد من برای مسوولان نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران این است که کتابچه نمایشگاه را چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه به شرکت‌کنندگان بدهند تا آن‌ها با بررسی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، برای فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی کنند و بتوانند به بهترین نحو ممکن از نمایشگاه بهره ببرند.

مدیر کنترل کیفیت شرکت تولیدی کاغذ و مقوای یاران در توضیح وضع بازار کاغذ گفت: رکود موجود در بازار کاغذ و نبود گردش مالی مناسب در این صنعت، همه حوزه‌های مرتبط با کاغذ مانند تولید‌کننده، واردکننده و مصرف‌کننده را با مشکل روبه‌رو کرده‌است. قیمت‌ها تغییر کرده و فروش به سختی انجام می‌شود، وجود چنین شرایطی کار را برای صنایع مشکل کرده‌است زیرا صنعتمردان ما نمی‌دانند که اکنون باید چه فعالیتی  انجام دهند.

دهقان در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: تجربه نشان می‌دهد که رُکود و افت بازار همیشه وجود داشته است و پیش‌بینی من این است که صنعت کاغذ به زودی از این مشکلات رهایی پیدا می‌کند و در مسیری صاف و مستقیم حرکت خواهد کرد. مسوولان به این نکته توجه داشته باشند که همواره تولید، افراد زیادی را تحت پوشش خود می‌گیرد و اشتغال ایجاد می‌کند. به همین دلیل باید بیش از واردات، به آن توجه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط