پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
شرح همکاری بهائیت و اسرائیل در «حلقه‌های یک زنجیر»

کتاب «حلقه‌های یک زنجیر؛ همدلی و همکاری بهائیت و اسرائیل» به قلم محمد تهرانی، نهمین کتاب از مجموعه بهائیت‌پژوهی است که به بررسی فعالیت‌های تیلیغاتی بهائیت و اسرائیل علیه دین مبین اسلام می‌پردازد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نویسنده تلاش دارد به سوال‌ها و تردیدها با موضوع بهائیت پاسخ دهد و این نکته را برای مخاطب تبیین کند که اسرائیل و بهائیت همکاری منسجمی با یکدیگر علیه اسلام دارند. 

نویسنده در هفت بخش با عنوان‌هایی مانند «صهیونیسم»،«جنگ جهانی اول»،«واکنش رهبران بهائی» و «زندگی با اسرائیل» به بررسی تاثیر اسرائیل در ترویج آیین بهائیت پرداخته است. 

اثر حاضر حاوی سه موضوع عمده با عنوان‌های «تاریخ زیست بهائیت»،«تاریخ پیدایش صهیونیسم» و«بررسی و نقد روابط میان این دو» است.

به عقیده نویسنده، «مخاطب این کتاب تمامی انسان‌های حق‌طلب و ظلم‌ستیز با هر کیش و آیین هستند که از تداوم غصب جنایتکارانه سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها اندوهگین هستند.» 

چاپ سوم کتاب «حلقه‌های یک زنجیر؛ همدلی و همکاری بهائیت و اسرائیل» به قلم محمد تهرانی با شمارگان دو هزار نسخه، در 96 صفحه و به بهای 40 هزار ریال از سوی انتشارات گوی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط