یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
رشد قابل توجه انتشار کتاب‌های آموزشی در سومین هفته آبانماه

در سومین هفته آبانماه (18 تا 22 آبانماه) 234 عنوان کتاب در حوزه آموزشی و کمک‌آموزشی منتشر شدند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بر اساس «گزارش آماری هفته» خانه کتاب در سومین هفته آبانماه (18 تا 22 آبانماه) یکهزار و 182 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف منتشر شد و کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی با 234 عنوان کتاب در جایگاه نخست موضوعات منتشر شده قرار داشتند. 

همه 234 عنوان کتاب منتشر شده در حوزه آموزشی و کمک‌درسی تالیفی بودند و 40 عنوان نخستین بار و 203 عنوان هم  چندمین بار منتشر ‌شدند. همچنین 231 اثر در تهران و 12 عنوان هم در شهرستان‌ها به زیر چاپ رفتند.

«عربی (3) انسانی» تالیف همایون رضاپور ارزانترین کتاب منتشر شده آموزشی در این هفته بود. این کتاب در سه هزار نسخه و 52 صفحه به قیمت یکهزار و 500 تومان از سوی انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شد.

همچنین «کتاب جامع کنکور زیست‌شناسی» تالیف محمد ابراهیمی گرانترین کتاب این هفته بود. چاپ پنجم این کتاب در 900 صفحه و به قیمت 44 هزار تومان از سوی خانه زیست‌شناسی انتشار یافت.

رکورد بیشترین نوبت چاپ در میان کتاب‌های آموزشی نیز به کتاب «عربی به زبان ساده» تالیف ایاد فیلی اختصاص داشت. چاپ یکصد و هفتاد و یکم این اثر در سه هزار نسخه، به قیمت 25 هزار تومان به چاپ رسید.

«دین و زندگی کنکور سال دوم، سوم و چهارم دبیرستان» تالیف سعید شبقره نيز بیشترین شمارگان نشر را در هفته سوم آبانماه داشت. چاپ بیست و نهم این کتاب در 15 هزار نسخه از سوی کانون فرهنگی آموزش منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها