شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
افتتاح هشتمین فروشگاه کتاب مسجد جمکران

مدیرمسوول انتشارات مسجد مقدس جمکران از افتتاح هشتمین فروشگاه کتاب این مسجد خبر داد و گفت: این فروشگاه همزمان با سالروز ولادت حضرت ولیعصر(ع) مصادف با دوشنبه(سوم تیرماه) با حضور جمعی از مسوولان به طور رسمی افتتاح خواهد شد.-

علی‌اکبر فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: هشتمین فروشگاه کتاب مسجد جمکران با حضور تولیت این مسجد،‌ معاونت فرهنگی و هیات امنای مسجد جمکران رسما افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: اینک پنج فروشگاه کتاب در مقابل در‌های دو، پنج و شش مسجد جمکران دایرند. همچنین فروشگاه‌هایی در داخل مجتمع 15 شعبان و مجتمع ناشران قم به ارایه خدمات فرهنگی و مکتوب مشغولند.

فاضلی عنوان کرد: در این فروشگاه‌ها افزون بر 500 عنوان کتاب منتشر شده در حوزه‌های قرآنی، اخلاقی، اجتماعی، ولایت، امام عصر(عج) و نشر معارف مهدوی(عج) از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران عرضه می‌شوند. البته آثار مکتوب سایر ناشران را که مورد استقبال و علاقه عموم هستند، در این فروشگاه‌ها عرضه می‌کنیم. 

مدیرمسوول انتشارات مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که در فروشگاه‌های مسجد جمکران اقلام فرهنگی نظیر لوح‌های فشرده آثار مکتوب به فروش می‌رسند، گفت: استقبال زائران از این فروشگاه‌های کتاب به ویژه در اعیاد و جشن‌ها بسیار خوب و مطلوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط