یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
«دایره‌المعارف ترکیب‌های شطرنج» به چاپ می‌رسد

نخستین جلد از مجموعه «دایره‌المعارف ترکیب‌های شطرنج» اثر مشترک ابوالقاسم نجیب و سیدمحمد سادات نجفی به زودی از سوی نشر فرزین روانه بازار کتاب‌های ورزشی خواهد شد.-

حسین غیاثی، مدیرمسوول نشر فرزین در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره بیان کرد: این نوشتار برای نخستین‌بار در ایران به رشته تحریر درآمده است و محتوای آن به ارایه درسنامه‌های ترکیب‌های شطرنج می‌پردازد.

وی ادامه داد: مجموعه «دایره‌المعارف ترکیب‌های شطرنج» رسالت یک دایره‌المعارف یا دانشنامه در حوزه این ورزش شناختی را بر عهده دارد و مباحث شطرنج، تمرین و درسنامه را تشریح می‌کند.

مدیرمسوول نشر فرزین گفت: اکنون نخستین جلد از مجموعه «دایره‌المعارف ترکیب‌های شطرنج» در مرحله چاپ قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود با شمارگان یک هزار نسخه تا 45 روز دیگر روانه بازار کتاب شود.

وی در پاسخ به این سوال که «حضور نشر فرزین در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید و این نمایشگاه چه دستاوردی برای شما به همراه داشت؟» بیان کرد: یکی از بزرگترین مزایای نمایشگاه آشنایی و دیدار مستقیم با مخاطبان کتاب‌های شطرنج بود چون با نیازها و خواسته‌های مطالعاتی آن‌ها آشنا شدیم. اکنون برای تامین نیازهای مکتوب مخاطبان نشر فرزین، برای تالیف و ترجمه چندین عنوان کتاب‌ در سال‌ جاری و سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط