شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 120 عنوان کتاب پژوهشی

انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 120 عنوان اثر پژوهشی در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است. آثار این مرکز تا سقف 20 درصد از تخفیف برخوردار است.-

مسوول غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این مرکز با 120 عنوان اثر پژوهشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است که از این تعداد 18 عنوان تازه نشر است.

محمد بهروزی افزود: کتاب‌های «نبرد طریق‌القدس»، «پاوه»، «جنایت جنگی» و «عملیات مسلم‌بن‌عقیل» از آثار تازه انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، عرضه شده‌اند. همچنین سه شماره تازه فصلنامه «پژوهشنامه دفاع مقدس» و چهار عنوان از آخرین شماره‌های فصلنامه «نگین ایران» هم در این غرفه ارایه شده‌‌ است.

وی درباره امکان رونمایی از کتاب‌های تازه‌نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در روز‌های برپایی نمایشگاه کتاب گفت: معمولا کتاب‌های این مرکز در آیین‌های دیگری رونمایی می‌شود و به این دلیل که امکان برگزاری آیین رونمایی در سرای اهل قلم بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم نشد و غرفه این انتشارات هم ظرفیت برگزاری آیین رونمایی را ندارد، برگزاری این آیین به روز سوم خرداد موکول شده است.

مسوول غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تخفیف این انتشارات برای فروش آثار را تا سقف 20 درصد عنوان کرد و افزود: آثار این انتشارات با نرخ اندکی منتشر می‌شود اما با این حال از تخفیف ویژه در نمایشگاه هم برخوردار است.

بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت‌ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها