شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
ساخت کتابخانه «معلم‌کلا» لغو شد

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان محمودآباد مازندران از اجرایی نشدن پروژه ساخت‌وساز کتابخانه روستای معلم‌کلا خبر داد.-

نادعلی صابر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: قرار بود زمین کتابخانه روستای معلم‌کلای شهرستان محمودآباد در هفته دولت کلنگ‌زنی شود اما به دلیل آماده نبودن برخی مدارک و اسناد زمین برای آغاز عملیات ساخت آن، کلنگ‌زنی آن به تعویق افتاد و با پایان یافتن سال به نظر می‌رسد ساخت این کتابخانه در سال جاری عملی نیست.

صابر اضافه کرد: مساحت زمین کتابخانه روستای معلم‌کلا 325 متر مربع و زیربنای آن 150 متر مربع تعیین شده که با وضع کنون اعتبارات، ساخت آن فعلا منتفی شده است.

وی به کتابخانه مرکزی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از چند ماه پیش تعمیراتی در کتابخانه مرکزی شهرستان (محمد دشتی) آغاز شده است که تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد و اعضای کتابخانه می‌توانند از سال آینده از بخش‌های جدید استفاده کنند.

مسوول کتابخانه‌های شهرستان محمودآباد مازندران به بخش‌های جدید هم اشاره کرد و افزود: سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه به بخش کودک تبدیل و سالن مطالعه نیز نسبت به گذشته بزرگتر شده است.

صابر در پایان گفت: هزینه این تعمیرات یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است. کتابخانه محمد دشتی شهرستان محمودآباد 900 متر مربع مساحت دارد که حدود 750 متر مربع آن به صورت زیربنا استفاده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط