چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
زمین یال‌بندان مازندران در انتظار زدن کلنگ احداث کتابخانه

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان عباس‌آباد از استان مازندران از آغاز نشدن کار احداث کتابخانه روستایی یال‌بندان بخش کلارآباد این شهرستان خبر داد و گفت: این زمین ماه‌هاست در انتظار کلنگ‌زنی است.-

بلال نیکزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: قرار بود زمین روستای «یال‌بندان» از بخش کلارآباد در ابتدای پاییز برای احداث کتابخانه کلنگ‌زنی شود که این کار به دهه فجر موکول شد و اکنون با این‌که در روزهای پایانی سال قرار داریم، این پروژه هنوز آغاز نشده است.

وی اضافه کرد: این زمین از سوی یکی از خیرین همان روستا اهدا شده است و چند خیّر دیگر برای ساخت کتابخانه اعلام آمادگی کرده‌اند. زمین این کتابخانه 350 متر مربع است و مساحت زیربنای آن 250 متر مربع تعیین شده اما هنوز اقدامی برای آغاز عملیات ساخت آن انجام نشده است. 

نیکزاد  به افتتاح یک کتابخانه دیگر در بخش سلمان‌شهر اشاره کرد و افزود: از سه سال پیش زمین این کتابخانه کلنگ‌زنی شده و قرار بود در پاییز 91 به بهره‌برداری برسد اما به دلیل مشکلات مالی، آماده‌سازی این کتابخانه تا پایان امسال به طول انجامید. این کتابخانه اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان عباس‌آباد ادامه: زمین این کتابخانه حدود دو هزار متر مربع است و 700 متر مربع از آن برای زیربنا استفاده شده است. این سومین کتابخانه شهرستان عباس‌آباد به حساب می‌آید.

شهرستان عباس‌آباد با حدود 50 هزار نفر جمعیت، اکنون دو کتابخانه فعال و حدود هزار و 300 نفر عضو کتابخانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط