سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
پیش‌بینی استقبال ناشران بین‌المللی از نمایشگاه کتاب حوزه

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در سومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه 20 ناشر از کشورهای اردن، لبنان، سوریه، عراق و مصر شرکت خواهند کرد.-

محمد خامه‌یار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: امسال ناشران بین‌المللی نسبت به سال‌های گذشته از سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه استقبال خوبی کرده‌اند و حضور آن‌ها چشمگیر خواهد بود.

وی ادامه داد: برای جذب بیشتر مخاطبان و افزایش کیفیت این نمایشگاه مقرر شده است ناشران بین‌المللی تنها آثار تولیدی سه سال اخیر خود را در این نمایشگاه تخصصی عرضه کنند تا به تنوع آثار افزوده و از تکرار منابع مکتوب جلوگیری شود.

معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان این‌که امسال به ناشران بین‌المللی غرفه‌های وسیعی عرضه می‌کنیم، عنوان کرد: اینک در روزهای پایانی سال قرار داریم و این اداره با کاهش بودجه روبه‌رو است اما به دلیل استقبال خوب قمی‌ها از نمایشگاه کتاب استان قم و حمایت دکتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌کوشیم این نمایشگاه را به بهترین شکل برپا کنیم.

وی با اشاره نوسانات بازار کاغذ، افزود: پس از پایان نمایشگاه کتاب قم نسبت‌سنجی انجام شد و نتیجه آن، افزایش میزان فروش قابل توجه کتاب نسبت به سال گذشته بود. به نظر می‌رسد این رشد آمار مرهون تاکید مقام معظم رهبری به جایگاه کتاب در سبد خانواده، جایگاه ویژه کتاب در میان رسانه‌های عمومی و فضای مجازی، تنوع آثار ناشران و ارایه آثار تخصصی در نمایشگاه کتاب استان قم بوده است.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از سه‌شنبه(هشتم اسفندماه) به مدت یک هفته در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در شهر قم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط