شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
حضور رهام اندیشه با 35 کتاب جدید در نمایشگاه البرز

انتشارات رهام اندیشه با بیش از 35 عنوان کتاب جدید در سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز حضور دارد.-

مدیرمسوول انتشارات رهام اندیشه به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: بیش از 70 عنوان کتاب را با موضوعات کودک و نوجوان، ادبیات و جغرافیای بومی در نمایشگاه ارایه کرده‌ام.

محرمعلی دودانگه افزود: کتاب «تاریخ مکتوب ساوجبلاغ» به قلم بهزاد رضایی یکی از این آثار است که برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به دیگر کتاب‌هایی که در نمایشگاه عرضه کرده، گفت: مجموعه غزل نو با عنوان «در معبر فصول» اثری از زین‌العابدین محبعلی نیز به نمایشگاه استانی رسیده است.

دودانگه اظهار کرد: کتاب «آیین مهمانداری در قرآن و حدیث» نوشته عبدالرسول فلاح‌نژاد نیز کار پژوهشی و دانشگاهی در حوزه دین است که در نمایشگاه ارایه می‌شود.

وی با بیان این‌که نمایش تازه‌های کتاب در قالب نمایشگاه‌های استانی، فرصتی برای ارتباط ناشران استان‌های مختلف با یکدیگر است، یادآور شد:‌ ناشران زیادی از سراسر ایران در این رویداد کشوری حضور دارند و به همین دلیل، فرصتی است که باید برای توسعه ارتباطات و روابط بین کاری از آن استفاده کرد.

به گفته دودانگه، حضور نویسندگان استانی و بومی در نمایشگاه و دیدار مستقیم با بازدیدکنندگان و مخاطبان نیز از دیگر مزایای برپایی نمایشگاه کتاب‌های استانی است.

وی در دسترس بودن کتاب را یکی از فاکتورهای مهم ایجاد نمایشگاه‌های استانی دانست و گفت: نمایشگاه‌های استانی فضای خوبی برای تقویت فرهنگ مطالعه است، زیرا تخفیف مناسبی به مردم می‌دهند و ناشرانی که فروشگاهی برای عرضه آثار خود ندارند، می‌توانند خودشان در نمایشگاه‌ها محصولاتشان را عرضه کنند.

سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز تا یازدهم بهمن از ساعت 14 تا 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط