سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
«لحظه‌های انقلاب» گلابدره‌ای به چاپ سوم رسید

مدیر انتشارات بنیاد ادبیات داستانی درباره کتاب «لحظه‌های انقلاب» گفت: در این کتاب وقایع انقلاب با تمرکز بر جزئیات، اتفاقات، کنش‌ها و واکنش‌های افراد مختلف به تصویر کشیده شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سعید مکرمی، درباره این كتاب توضيح داد:«لحظه‌های انقلاب» تجربه واقعی نویسنده از وقایع انقلاب است که در قالب داستانی به تصویر کشیده شده است و به هیچ وجه بازگویی خاطره نیست.

وی در ادامه با اشاره به این که کتاب «لحظه‌های انقلاب»با نگاهی تجربی و واقعی به شناخت و نحوه پیروزی انقلاب می‌پردازد گفت: از آنجا که این کتاب با روایتی داستانی و غیر کلیشه‌ای به نحوه تعامل مردم با رهبران انقلاب می‌پردازد، قابلیت تدریس در دانشگاه‌ها به منظور آشنایی دانشجویان با انقلاب اسلامی را دارد و حتی می‌تواند جایگزین کتاب «انقلاب اسلامی» که به عنوان درس عمومی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، باشد.

سیدمحمود قادری گلابدره‌ای در سال ۱۳۱۸ در منطقه شمیران تهران به دنیا آمد. «سرنوشت بچه شمرون»، «مادر»، «پرکاه»، «اسماعیل، اسماعیل» عنوان برخی از آثار وی هستند.

گلابدره‌ای در مرداد ماه سال جاری چشم از جهان فرو بست.

چاپ سوم کتاب لحظه‌های انقلاب در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شمارگان سه هزار نسخه و 450 صفحه و قیمت 15 هزار تومان از سوی انتشارات بنیاد ادبیات داستانی راهی بازار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط