سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
هیچ کمبودی از نظر موجودی کاغذ در کشور وجود ندارد

مجمع واردکنندگان کاغذ کشور دیروز (15 آبان) طی نامه‌ای به کارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ مورد نیاز ناشران و چاپخانه‌داران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که هیچ کمبودی از نظر موجودی کاغذ در کشور وجود ندارد._

مسوول كارگروه بررسی راه‌های تامین كاغذ مورد نیاز ناشران و چاپخانه‌داران با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجمع واردکنندگان کاغذ به صورت مکتوب به این کارگروه اعلام کرد که برای تامین، توزیع و عرضه کاغذ مورد نیاز کشور به بهای ارز اتاق مبادله‌ای آمادگی کامل دارد.

داریوش رضوانی ادامه داد: متاسفانه با شرایط حادی که بعضی از افراد با عنوان کردن موضوع محدود شدن واردات کاغذ و کمبود موجودی کاغذ در انبارها، در بازار نشر به وجود آورده بودند، زمینه‌های افزایش بهای کاغذ فراهم شده بود.

معاون امور اجرایی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در ادامه سخنانش گفت: با صدور این خبر از سوی مجمع واردکنندگان کاغذ مبنی بر آمادگی لازم برای تامین کاغذ مورد نیاز کشور، به تدریج شاهد ثبات یا کاهش بهای کاغذ خواهیم بود.

رضوانی در پایان از برگزاری دویستمین سالگرد صنعت چاپ ایران خبر داد و گفت: این مراسم پنجشنبه (25 آبان) برپا می‌شود و از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت چاپ کشور نیز تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط