سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
وزیر ارشاد خواستار مساعدت صداوسیما در ایام هفته کتاب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار انعکاس گسترده فعالیت‌های بیستمین دوره هفته کتاب از رادیو و تلویزیون شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رساني بيستمين دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران، سیدمحمد حسینی در آستانه فرارسیدن ایام هفته کتاب در نامه‌ای خطاب به عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نوشت: 

«با سلام 

احتراما، به استحضار می‌رساند، بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تحت عنوان «یادگار ماندگار» از 20 الی 27 آبان‌ماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

با توجه به نقش سازنده رسانه ملی در ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در میان مردم فرهنگ دوست کشور و همکاری و تعامل مثبت آن سازمان با وزارت متبوع، خواهشمند است همچون سنوات گذشته، دستور مساعدت لازم جهت انعکاس فعالیت‌های هفته کتاب از شبکه‌های مختلف صداوسیما در گستره ملی و استانی صادر فرمایید.
پیشاپیش از همکاری و حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌شود.»

پخش ویژه ‌برنامه هفته کتاب از «رادیو فرهنگ» 

برنامه رادیویی «کتاب فرهنگ» با موضوع کتاب، مطالعه، اندیشه و مسایل مربوط به نشر هر شنبه ساعت 10 تا 11 صبح از «رادیو فرهنگ» پخش می‌شود.

این برنامه رادیویی قصد دارد به مناسبت بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ویژه‌برنامه‌ای تولید و روی آنتن بفرستد. 

برنامه رادیویی «کتاب فرهنگ» در سال 1390 ابتدا به صورت زنده و روزهای شنبه از ساعت 8 تا 9 شب پخش می‌شد و از ابتدای تابستان 1391 با ساختاری جدید و در زمانی جدید یعنی روزهای شنبه از ساعت 10 تا 11 صبح با سردبیری و کارشناس مجری محسن حاجی‌زین‌العابدین تولید و پخش می‌شود.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «یادگار ماندگار» از 20 تا 27 آبان سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط