جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
رونمايي از لوح‌های فشرده زندگینامه هنرمندان و مهندسان شهيد

معاونت پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان از لوح‌های فشرده ويژه معرفی هنرمندان و مهندسان شهيد استان در هفته دفاع مقدس رونمايي خواهد كرد. اين آثار زندگینامه، وصیت‌نامه و خاطرات شهیدان را در بر دارند._

معاون پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) از رونمايي دو نرم‌افزار درباره شهيدان استان اصفهان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: اين آثار با هدف آشنايي سريع و آسان با شهيدان استان اصفهان توليد شده‌اند. 

داريوش وكيلي نرم‌افزار «هنرمندان شهيد استان اصفهان» را يكي از اين نرم‌افزار‌ها معرفی کرد و درباره آن توضيح داد: اين نرم‌افزار به هنرمندان شهيد استان اصفهان در 40 رشته هنري مي‌پردازد و نرم‌افزاري چند رسانه‌اي شامل اعلام، زندگينامه، وصايا، شناخت‌نامه و توصيه‌هاي هنرمندان شهيد است. 

وي افزود: در اين نرم‌افزار متن خاطرات و فيلم و نماهنگ‌هاي مربوط به هر شهيد هم گنجانده شده‌اند. 

معاون پژوهشي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان از نرم‌افزار «مهندسان شهيد استان اصفهان» به‌ عنوان ديگر نرم‌افزاري ياد كرد كه قرار است با حضور مسوولان استان اصفهان در هفته دفاع مقدس رونمايي شود و گفت: اين نرم‌افزار به 160 مهندس شهيد استان اصفهان با ارايه اعلام، زندگينامه، شناخت‌نامه، وصايا و توصيه‌ها، خاطرات، نماهنگ و فيلم مي‌پردازد و علاوه بر اين به فعاليت‌هاي فني و جهادي مهندسان پرداخته است. 

وي امکانات و نيز ارزان و جذاب بودن را دليل برگزيدن قالب نرم‌افزار براي توليد اين آثار عنوان كرد و افزود: براي اين آثار بهايي را تعيين نكرده‌ايم و اين نر‌م‌افزار‌ها به صورت «هديه» ارايه مي‌شوند. همچنين اين آثار با هدف ترويج فرهنگ دفاع مقدس امكان تكثير و كپي‌برداري دارند. 

وكيلي از حضور بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان در نمايشگاه «خانه در آتش» كه به كوشش سپاه پاسداران اين استان در شهر اصفهان برگزار مي‌شود خبر داد و گفت: اين نمايشگاه در هفته دفاع مقدس به شهيدان بمباران استان اصفهان در سال‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مي‌پردازد و بنياد شهید استان با ارايه محصولات فرهنگي در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط