چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
معرفی 24 عنوان کتاب در روز‌هاي برگزاري جشنواره فيلم مقاومت

بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان كرمان از 24 عنوان اثر حوزه دفاع مقدس در روز‌هاي برگزاري دوازدهمین جشنواره فيلم مقاومت رونمايي مي‌كند. 10 عنوان از اين آثار در حوزه كودك و نوجوان منتشر شده‌اند.-

محمد‌مهدي ‌ابو‌الحسني، رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان كرمان در گفت‌و گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، از رونمايي 24 عنوان كتاب در روز‌هاي برگزاري دوازدهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس در كرمان خبر داد و گفت: «فقط دختر بابا»، «خاطره ستاره‌ها»، «فشنگي كه مي‌خواست قشنگ باشد»، «مثل دريا» و «باباي من» از  10 عنوان كتاب‌‌هاب كودكان و نوجوانان‌اند كه از سوي انتشارات گرا و با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كرمان منتشر شده‌اند. 

رييس بنياد حفظ آثار استان كرمان افزود: اين آثار به قلم «طيبه شجاعي»، «مهديه محمدي»، «سميه ياوري»، «ريحانه يزداني» و «زهرا عسكرپور» به نگارش درآمده‌اند. 

وي از كتاب‌های «عكس‌هاي آفتابي» و « و من هنوز» به عنوان مجموعه عكس‌هايي ياد كرد كه در مدت برگزاري جشنواره فيلم مقاومت در کرمان رونمايي خواهند شد و گفت: مجموعه «عكس‌هاي آفتابي» آثار ابوالفضل كرماني، عكاس كرماني و مجموعه «و من هنوز» آثار حميد عسكري را در بر دارند.
 
‌ابو‌الحسني، از دیگر کتاب‌های آماده برای رونمایی «آسمان چشم‌هاي تو» را به عنوان مجموعه داستان كوتاه دفاع مقدس معرفی کرد كه از سوي «فرزانه ايران‌نژاد پاريزي» تاليف شده‌ است و افزود: 11 اثر ديگر نيز به قلم نويسندگاني همچون محمد دانشي، آذر همتي و مريم نواب‌زاده به زندگي و خاطرات شهيدان استان كرمان پرداخته‌اند و آماده رونمایی‌اند. همچنين حسين فاطمي‌‌نيا در اثري با نام «رمادي، كمپ غم» سرگذشت آزاده ‌شهيد محمد شهسواري را به نگارش درآورده است. 

رييس بنياد حفظ آثار استان كرمان با بيان اين‌كه تمامي اين آثار با حمايت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس منتشر شده‌اند گفت: 24 عنوان كتاب حوزه دفاع مقدس در اختتاميه دوازدهمين جشنواره فيلم مقاومت و با حضور ميهمانان داخلی و خارجي و يا سه‌شنبه چهارم مهر‌ماه 91 به‌ صورت مستقل رونمايي مي‌شوند. 

دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت از دوم تا ششم مهرماه سال جاري در شهر کرمان برگزار می‌شود. هفته دفاع مقدس نيز از روز 31 شهريور‌ماه با شعار «چگونه با فرهنگ شهيدان به جنگ تحريم‌ها برويم؟» در سراسر كشور آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها