یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
شب‌های فارس با صدای قاریان قرآن تلطیف شده‌ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از نشست قاریان قرآن در اماکن مذهبی و کتابخانه‌ای استان خبر داد و گفت: در این نشست‌ها که بعد از افطار برگزار می‌شوند، قاریان به تلاوت قرآن می‌پردازند. عموم می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.-

محمود عالیشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به ایام مبارک ماه رمضان اظهار کرد: در این ایام نمایشگاه‌های کتاب را با محور عرضه قرآن و کتاب‌های دعا در اماکن مذهبی و کتابخانه‌ای شهرستان‌های استان فارس برگزار کرده‌ایم و برای این‌که مراجعه‌کنندگان از این فضا بهره کافی را ببرند، برنامه نشست قاریان برای تلاوت قرآن را به مجموع این برنامه‌ها افزوده‌ایم.
 
وی اظهار کرد: عموم مردم می‌توانند بعد از افطار به این اماکن مراجعه کنند و علاوه بر تامین کتاب‌های مورد نیازشان، از فضای معنوی که به واسطه تلاوت قرآن تلطیف شده است، استفاده کنند.
 
عالیشوند با بیان این‌که اطلاع‌رسانی درباره این نشست‌ها کافی نیست، افزود: انتظار داریم که مراکز اطلاع‌رسانی به‌ویژه خبرگزاری‌ها به اخبار مربوط به نمایشگاه‌های کتاب قرآنی که در این شب‌های مبارک برگزار می‌شوند، بپردازند و مردم را از مزایا و برکات حضور در این اماکن آگاه سازند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: خبرگزاری‌ها می‌توانند در آسیب‌شناسی و ارایه شیوه‌های جدید خبررسانی به اداره ارشاد استان‌ها کمک کنند. 

عالیشوند گفت: اطلاع‌رسانی خوب باعث ایجاد انگیزه در مشارکت خیّران و حضور مردم در کارهای فرهنگی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط