شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
حضور دیوید بالداچی در صدر فهرست پرفروش‌ها

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «مرد قمارباز» نوشته دیوید بالداچی موفق شد در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار داستانی چاپی و الکترونیک قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
«مرد قمارباز» نوشته دیوید بالداچی در هفته نخست انتشار در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. آلویسیوس، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم تازه از زندان بیرون آمده است. تصویری دقیق از دهه 1950 میلادی به خواننده ارائه می‌شود و سرباز پیر در تلاش است بار دیگر و با وجود خاطرات تلخ به زندگی برگردد.
 
«طعمه اقیانوس» نوشته جان سندفورد هفته پیش به فهرست پرفروش‌ها آمد و این هفته در رده دوم قرار دارد. سی و یکمین سری از مجموعه «طعمه» هم مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت. وقتی مسئولین فدرال کشته می‌شوند لوکاس دوانپورت و ویرجیل فلاورز با هم در یک گروه قرار می‌گیرند تا درباره این پرونده تحقیق کنند.

«تپه‌ای که از آن بالا می‌رویم» نوشته آماندا گورمن در هفته چهارم انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. این کتاب شامل شعری است که گورمن، شاعر جوان آمریکایی در روز تحلیف جو بایدن، رییس‌جمهور جدید آمریکا خواند. گورمن در مراسم تحلیف 22 ساله بود و به جوان‌ترین شاعری تبدیل شد که در مراسم تحلیف شعر خوانده است.
 
«چهار باد» نوشته کریستین هانا پس از گذشت دوازده هفته و با یک پله نزول در جایگاه چهارم قرار گرفت. السا در یک دوراهی بزرگ گیر کرده است و باید بین سفر به غرب و حفظ خانواده و مزرعه یکی را انتخاب کند.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز پس از گذشت 127 هفته در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
                                
«عاشق رسواشده» نوشته جی. آر. وارد نیز در هفته نخست انتشار موفق شد در رده ششم قرار بگیرد. نوزدهمین کتاب از مجموعه برادری دشنه سیاه در رتبه ششم قرار گرفت و داستانی اسطوره‌ای دیگر به طرفدارانش ارائه می‌کند.
 
«کتابخانه نیمه‌شب» نوشته گریس هیگ این هفته در رتبه هفتم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. کتابخانه‌ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می‌گوید یک انسان می‌تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می‌بیند احساس می‌کند وظیفه دارد اتفاقی که سال‌ها پیش رخ داده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.
 
«آواز آشیل» نوشته مادلین میلر در رتبه هشتم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. تصویری جدید از قصه آشیل که توسط پاتروکلوس، همراه آشیل روایت می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها