سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳
نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي با موضوع قصه‌نويسي برگزار مي‌شود

نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي با موضوع قصه‌نويسي برگزار مي‌شود. اين جشنواره در آستانه سي‌و‌دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي براي گروه سني كودك، نوجوان و جوان از سوي انتشارات علمي و فرهنگي راه‌اندازي شده است. قصه‌های منتخب این جشنواره در قالب کتابی به چاپ می‌رسد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، علي زارعي نجفدري، مدير‌عامل انتشارات علمی و فرهنگی در اين‌باره گفت: به دنبال اجراي موفق‌ سه دوره جشنواره قصه‌نویسی كه بصورت دوسالانه برگزار شد، بر آن شديم تا نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي با موضوع قصه‌نويسي را در همين راستا بر گزار كنيم.

وي شرايط اوليه حضور در جشنواره را راه‌اندازي و يا داشتن وبلاگ عنوان كرد و تصريح كرد: قصه‌نويسان و جوانان علاقمند به قصه‌نويسي می‌توانند با انتشار قصه در وبلاگ شخصی خودشان و اعلام آدرس وبلاگشان به آدرس اينترنتي كه در نظر گرفته شده است، در این جشنواره شرکت کنند.

زارعي نجفدري هدف از برگزاري اين جشنواره را شناسایی استعدادهاي جوان و تقويت ادبيات وبلاگ‌نويسي دانست و افزود: اولين جشنواره وبلاگ‌نويسي با موضوع قصه‌نويسي در حوزه كودك و نوجوان يكي از روش‌هاي رواج فرهنگ قصه‌نويسي و قصه‌خواني مجازي است.

وي با اشاره به اينكه بهترين الگوهاي فرهنگي يك جامعه مي‌تواند بصورت قصه روايت شود، گفت: قصه‌نويس بايد به يك حقيقت، نگاه و باور از زندگي برسد و دنيا را آنگونه كه مي‌بيند، بصورت قصه درآورد. 

براي حضور در اين مسابقه محدودیت سنی وجود ندارد و موضوعات قصه‌نويسي کاملا آزاد بوده و  آثار ارسالي به دبيرخانه نباید  تا به حال در نشريه‌اي منتشر شده باشد. 

متقاضيان جهت ثبت وبلاگ و مشخصات خود مي‌توانند حداكثر تا 15 دي سال جاري با مراجعه به سايت اين جشنواره به آدرس www.efwf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها