شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
همكاري كتابخانه ملي براي راه‌اندازي جامع‌ترين بانك اطلاعاتي اخبار كشور

جامع‌ترين بانك اطلاعاتي اخبار كشور با امضاي تفاهم‌نامه همكاري ميان سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران و موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي با هدف ارايه خدمات پژوهشي به محققان و پژوهشگران در حوزه تاريخ معاصر ايران راه‌اندازي خواهد شد./

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، اين بانك اطلاعاتي حاوي اخبار ، گزارش‌ها ، گزيده بولتن و تصاوير خبري كشور در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي، از آغازين روز پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون خواهد بود.

همكاري در تأمين منابع، تقطيع، عنوان‌بندي، ورود اطلاعات و طراحي پايگاه اطلاع‌رساني و ارايه خدمات از جمله اقدامات مرحله ابتدايي اين پروژه‌اند. در گام بعدي قرار است نسبت به رقومي كردن محتواها و جست‌وجو و گزار‌ گيري از آن‌ها اقدام شود.

منتخب بولتن‌هاي خبري ارگان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها، سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي، روزنامه‌ها و مطبوعات كثير‌الانتشار نظير كيهان، جمهوري اسلامي، اطلاعات و انقلاب اسلامي، از جمله منابع محتوايي تشكيل دهنده بانك اطلاعاتي مذكورند.

همچنين مراكز، سازمان‌ها و اشخاصي كه تمايل به كسب اطلاعات بيشتر يا مشاركت محتوايي مبني بر ارسال اخبار، تصاوير و گزارش‌ها براي انتقال به اين بانك اطلاعاتي‌اند، مي‌توانند به پايگاه اطلاع‌رساني موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي به نشاني اينترنتي www.psri.ir مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط