دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۶
كانون‌هاي قرآني در تمامي مناطق شهر تهران برپا مي‌شوند

معاون پرورشي و تربيت‌بدني سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از تشكيل كانون‌هاي ‌قرآني در تمامي مناطق شهر تهران خبر داد و گفت: اين امر با هدف افزايش فرهنگ قرآن‌خواني در ميان دانش‌آموزان و ساير اقشار مردم طراحي شده است._

محمد بنيادي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر،‌ عنوان كرد: اين طرح با محور احاديث نبوي درباره ترويج قرآن كريم در ميان مردم و همچنين تاكيد مقام معظم رهبري بر افزايش جلوه‌هاي قرآني در انجمن‌ها، ‌كانون‌هاي قرآن كريم و حسينيه‌ها انجام مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه قرار است از سوي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از هيات‌هاي قرآني مردمي تجليل شود، تصريح كرد: همچنين اقلام فرهنگي نظير قرآن كريم، مفاتيح الجنان و رحل نيز براي تلاوت قرآن در هر منطقه در نظر گرفته شده است كه ميان مناطق مختلف توزيع مي‌شود.

معاون پرورشي و تربيت ‌بدني شهر تهران خاطرنشان كرد: در تمام مناطق شهر تهران 80 كانون قرآني براي برادران و 40 كانون نيز براي بانوان در نظر گرفته شده است.

بنيادي با بيان اين كه «در هر منطقه تهران، چهار كانون قرآني طراحي خواهد شد» يادآور شد: اولين جلسه براي برقراري اين كانون‌ها امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد نور با حضور مسوولان پرورشي، قرآن و عترت شهر تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها