پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
نشر وارش و جلوگیری از نابودی، در تب داغ هوش مصنوعی

احمد ورپشتی گفت: کتاب «چشم‌اندازهایی برای انسان‌گرایی دیجیتال» یکی از مهم‌ترین کتاب‌های ما است که در حوزه هوش مصنوعی کار شده و به این موضوع می‌پردازد که چگونه انسان می‌تواند با مخلوق خود یا همان هوش مصنوعی و رهایی از انتخابگری، خود را به نابودی بکشاند.

احمد ورپشتی، مدیر مسئول انتشارات وارش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: امسال با ۶۲ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور پیدا کردیم که ۱۲ عنوان از آنها تازه نشر یا تجدید چاپ هستند. این عناوین شامل «طراحی برای دنیایی بهتر»، «چشم‌اندازهایی برای انسان‌گرایی دیجیتال»، «۱۰۱ چیزی که در مدرسه کسب و کار آموختم»، مجموعه دوجلدی «من طراح جواهر»، «طراجی با بدن»، «دستاورد بازپس‌گرفته‌شده»، «طراحی حساس به ارزش»، «فرآیندهای طراحی؛ الگوها و مدل‌ها»، «ترکیب در معماری» و «۱۰۱ چیزی که در مدرسه معماری آموختم» هستند.

همچنین وی افزود: کتاب «چشم‌اندازهایی برای انسان‌گرایی دیجیتال» یکی از مهم‌ترین کتاب‌های ما است که در حوزه هوش مصنوعی کار شده و به این موضوع می‌پردازد که چگونه انسان می‌تواند با مخلوق خود یا همان هوش مصنوعی و رهایی از انتخابگری، خود را به نابودی بکشاند. اینگونه گفتمان‌ها نیاز امروز جامعه ما است که بتواند خود را از این نابودی نجات دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها