یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
نخستین رویداد ایده‌پردازی و نوآوری اجتماعی در هرمزگان برگزار می‌شود

هرمزگان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: نخستین رویداد ایده‌پردازی و نوآوری اجتماعی در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، احسان کامرانی یکشنبه در این رابطه عنوان کرد: نخستین رویداد ایده‌پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کنترل از آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی با حمایت معاونت مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور با راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیری دانشگاه علمی و کاربردی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد نوآورانه با محوریت مسائل اجتماعی اولویت‌دار استان و شهرستان‌ها در حوزه‌های اعتیاد، جمعیت، خودکشی، زنان سرپرست خانوار، ارتقاء سرمایه و نشاط اجتماعی و … برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را در این زمینه‌ها به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: به ایده‌های ارسالی برتر پس از داوری تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال حمایت خواهد شد.

کامرانی، خاطرنشان کرد: کلیه علاقه‌مندان به حوزه مسائل اجتماعی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، طلاب، سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

کامرانی گفت: کلیه علاقمندان به شرکت در نخستین رویداد ایده‌پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان می‌توانند از طریق سایت نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود تا پایان اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها