پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
از اهدای کتاب تا برنامه‌های ادبی و قصه‌گویی

هرمزگان - امروز پنجشنبه در غرفه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، اهدای کتاب، برنامه‌های ادبی و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) برنامه‌های امروز پنجشنبه غرفه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در هجدهمین نمایشگاه کتاب ایران را اعلام کرد.

پروین پشتکوهی ادامه داد: با اهدای کتاب تا برنامه‌های ادبی و قصه‌گویی، نقاشی، کاردستی، اوریگامی و پخش انیمیشن در غرفه کانون میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین معرفی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، و واحد آموزش و پژوهش، فروشگاه محصولات کانون، مرکزی تخصصی سفال، کانون زبان ایران شعبه بندرعباس، کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان استان در سراسر استان، واحد آفرینش‌های ادبی، واحد آفرینش‌های هنری، واحد آفرینش‌های فرهنگ، کتابخانه پستی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این نمایشگاه بود.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به روی دوستداران کتاب باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها