پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
نمایشگاه‌های کتاب با شیوه جدید، رو به پیشرفت است

هرمزگان - مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب با شیوه جدید مرحله به مرحله رو به پیشرفت و رفع نواقص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، علی رمضانی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با ابراز خرسندی از کیفیت و کمیت آثار گفت: نمایشگاه کتاب با شیوه جدیدش تازه در ابتدای راه است و مرحله به مرحله در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: بعد از نمایشگاه تبریز بعضی از اشکالات رفع شد و ناشرانی که شبهه داشتند، شبهاتشان برطرف شد و اکنون در نمایشگاه هرمزگان حضور یافتند و آثارشان عرضه می‌شود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران افزود: پیشرفت همین حالا نیز در نمایشگاه بندرعباس قابل مشاهده است که موقعیت کتاب‌ها به صورت برخط روی کارافزار نمایشگاه مشخص شده و افراد می‌توانند کتاب‌های خودشان را مشخص و خریداری کنند.

رمضانی همچنین تاکید کرد که سیر نمایشگاه استانی قطعاً رو به پیشرفت است و با بررسی اشکالات احتمالی روند پیشرفت ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: بالاخره برپایی چنین نمایشگاهی با بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب و ۳۲۰ هزار نسخه، کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

علی رمضانی با بیان اینکه از کیفیت نمایشگاه بندرعباس نسبتاً راضی هستیم، گفت: کیفیت نمایشگاه نسبت به نمایشگاه قبلی اصلاً قابل قیاس نیست تا جایی که می‌توانیم به جرئت بگوییم این جنس نمایشگاه‌ها برای اولین بار در کشور دایر می‌شود که تازه‌های نشر را به مردم عزیزمان عرضه می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: در این روش موضوع‌محور، مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند با مقایسه آثار، بهترین اثر را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یوسف قاسمی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    ضعیف ترین نمایشگاه کتاب سال های اخیر بود، و ناشران تخصصی و نامدار حوزه های مختلف حضور نداشتند. به نظر می رسید چند نفر به سلیقه خود از انتشارات متعدد کتاب های را جهت فروش عرضه می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط