شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
اجرای طرح راویان پیشرفت برای اولین بار در آذربایجان‌غربی/بیمه مطالبه اصلی اهل رسانه

آذربایجان‌غربی_ رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی گفت: برای اولین بار با همکاری اصحاب رسانه در قالب رواویان پیشرفت، توانمندی‌های استان در حال شناسایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، یوسف پیربداقی، ظهر شنبه در نشست محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر، گفت: بیمه اصحاب رسانه یکی از مطالبات اصلی و مهم خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی است.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات استان آذربایجان‌غربی وارد بیست و سومین دوره خود شده است، گفت: دهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات با مشارکت ۸۷ درصدی برگزار شد که بیانگر همدلی و همراهی تمامی اصحاب رسانه با این مجموعه است.

پیربداقی افزود: طی یکسال گذشته ۱۵ نشست خبری با روسای دستگاه‌های اجرایی استان و ۶ جشنواره رسانه‌ای در خانه مطبوعات استان برگزار شده که در اواخر سال‌جاری اختتامیه ۲جشنواره اربعین و رسانه، رسانه و مرز برگزار خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان‌غربی قطب فرهنگی، تجاری و اقتصادی بوده و راه ارتباطی با ۳کشور و اروپا است و در این راستا برای اولین بار با همکاری اصحاب رسانه در قالب «راویان پیشرفت» توانمندی‌های استان در حال شناسایی است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی همچنین گفت: نبود حمایت‌ها در این استان باعث شده است که رسانه‌های مکتوب به سمت ماده ۱۶ سوق داده شوند که باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها