پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
زندگی و خاطرات حاج صادق آهنگران به‌زودی منتشر می‌شود

کتاب «حماسه‌خوان خمینی» که به قلم نویسنده ادبیات پایداری و رزمنده دوران دفاع مقدس حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدی بهداروند نگاشته شده، به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

به‬ گزارش‬ خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حاج صادق آهنگران از جمله رزمنده‌‏های خوزستانی هستند که با صدای پرصلابت و شعرهای حماسی شناخته می‎‬ شوند و خود از رزمندگان و پاسداران دفاع مقدس بوده‌اند.

نویسنده کتاب را با خاطره حاج صادق آهنگران از اولین حماسه‌خوانی در جماران شروع و به مرور به دیگر ابعاد زندگی «حماسه‌خوان خمینی» می‎‌پردازد. این کتاب در نوزده فصل تدوین شده و دو فصل پایانی کتاب با عنوان در «رثای یاران» و «از چشم یاران» شامل یادداشت‌های حاج صادق آهنگران در مورد دوستان و همرزمان و فصل بعدی یادداشت‌های دوستان و شخصیت‌ها در مورد ایشان است.

دکتر محمدمهدی بهداروند نویسنده ده‌‎ها عنوان کتاب با موضوع ادبیات پایداری و دفاع مقدس بوده ونیز کتاب «زندان‌الرشید» با موضوع خاطرات رئیس ستاد سپاه ششم نیروی زمینی سپاه که یکی از مهم‌ترین آثار در زمینه تاریخ دفاع مقدس ایران محسوب می‌شود و در بخش مستندنگاری هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد به‌عنوان اثر برگزیده انتخاب شد، از آثار ایشان است.

کتاب «حماسه‌خوان خمینی» به قلم دکتر محمدمهدی بهداروند و به همت انتشارات کتاب جمکران در ایام نیمه شعبان ۱۴۰۲ در مسجد مقدس جمکران رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ولیدفروز IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    باسلام وخسته نباشید.کمال تشکربابت چاپ ونشر
  • میثم IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    درودبرمداح وپاسداربزرگ وعزیزاسلام حاج صادق آقای آهنگران،خداپشت وپناهت، بمانی برایمان عزیزی،صدایی که دیگرتاریخ به خودنخواهددید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها