یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
«حرف‌های من و تو» خواندنی شد

ایلام- پدر و پسر ایلامی کتاب «حرف‌های من و تو» را در انتشارات سازنده به چاپ رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، مسعود و محمدصدرا محمدی (پدر و پسر ایلامی) کتاب «حرف‌های من و تو» (مجموعه جملات قصار و حکیمانه) را در انتشارات سازنده به چاپ رساندند.

این کتاب، مجموعه‌ای از سخنان و جملات کوتاه و قصار سخنوران، دانشمندان، اندیشمندان و نویسندگانی است که دنیا را از زوایای مختلف دیده و تجربه کرده اند.

این کتاب، حاصل کوشش پدر و فرزندی است که تلاش داشته‌اند با انتخاب و بهگزینی جملات مثبت و انرژی‌بخش، حسی تازه، روشنگر و امیدبخش به خواننده انتقال دهند و دریچه هایی تازه به دنیایش باز کنند.

مؤلفان کوشیده‌اند تا با انتخاب و بهگزینی جملات متنوع، جذابیت و کشش را در خواننده ایجادکنند و هم‌چنین در لابه لای برخی از جملات، جرقه‌هایی برای علاقه‌مندان به نوشتن ایجاد کنند.

انتخاب قطع نیم رقعی کتاب، مناسب و هوشمندانه است و ضمن صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، خواننده به راحتی می‌تواند کتاب را در دست بگیرد و ورق بزند و بخواند.

صفحه پایانی کتاب به ترجمه آیاتی کوتاه از قرآن حکیم اختصاص داده و به برخی از نام‌ها در پایان جملات اشاره شده که بهتر بود که مؤلفان به نام تمام صاحبان جملات اشاره می‌کردند.

نشر سازنده در ایلام، کتاب «حرف‌های من و تو»، به سعی و کوشش مسعود و محمدصدرا محمدی، در ۹۴ صفحه و به قیمت ۷۰ هزارتومان در سال ۱۴۰۲ منتشر کرده است.

به گزارش ایبنا؛ تاکنون از مسعود محمدی (۱۳۴۸)، نویسنده ایلامی کتاب‌های: اندیشه‌های کامیابی، اندیشه‌های زرین، راه پیشرفت و رمز موفقیت، گامی به سوی شکوفایی، کلید اسرار، آوای عشق، مهندسان جسم و جان، رهایی از تباهی و… چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها