یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
نشست معرفی کتاب «مکنونات آوا؛ روانشناسی و مهندسی صدا»

نشست معرفی کتاب «مکنونات آوا؛ روانشناسی و مهندسی صدا» دوشنبه ۱۱ دی در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست معرفی کتاب «مکنونات آوا؛ روانشناسی و مهندسی صدا» در قالب بیست و ششمین نشست گنجینه خانواده با حضور شهریار شهبازی (مولف کتاب) روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

این کتاب حاوی مطالبی در مورد دانش نوین روان‌شناسی و مهندسی صدا به عنوان زبان جهانی است که با به‌کارگیری از صوت و نوا به عنوان در دسترس‌ترین ابزار به منظور رمز گشایی از شخصیت، هویت، ماهیت و محتوا در مورد آگاهی از منویات درونی هر آفرینشی کاربرد دارد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «صدا زمینه‌ساز و محرک آزادسازی انرژی بالقوه و ثانویه درون‌سلولی درجهت توان‌سازی مضاعف نیروی فیزیک اندامی و انسجام انرژی به منظور ایجاد تمرکز و جسارت به انجام امور به غایت سخت و دشوار را فراهم می‌آورد همچنین آوا بسیاری از اسرار و رموز نهفته محبوس و نهادینه شده در عمق حافظه را مبتنی بر طیف‌های احساسی برگرفته از صفات برجسته ژنتیکی (سیرت، سرشت، طینت، فطرت و ذات) را آشکار می‌سازد».

کتاب «مکنونات آوا؛ روانشناسی و مهندسی صدا»، در بیست فصل توسط نشر هورمزد در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده است. نشست معرفی این کتاب، در فرهنگسرای خانواده واقع در بوستان شفق برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط