دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس حائز رتبه فرهنگی برتر کشور شد

هرمزگان - بر اساس نتایج کارنمای فرهنگی و اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس حائز رتبه فرهنگی برتر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، در جریان اجلاس شورای دانشگاه در واحد نجف آباد، مقام برتر سطح سوم کشوری را بر اساس نتایج کارنمای فرهنگی اجتماعی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ کسب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر، با قدردانی از همه واحدها و مراکز دانشگاهی استان هرمزگان که در حوزه فرهنگی، تلاش‌های ارزنده‌ای را به ثبت رسانده‌اند گفت: بدون شک انجام امور فرهنگی نیازمند تجربه، مهارت، نوآوری و تلاش است که این مهم در استان هرمزگان به خوبی به منصه ظهور رسیده است و نیازمند آن است تا برخی از واحدها در این حوزه تلاش بیشتری کنند.

محمدحسین رنجبر با اعلام اینکه بندرعباس با کسب یک هزار و ۹۷۵.۵ امتیاز با وضعیت خوب توانسته حائز رتبه برتر سطح سه شود افزود: این رتبه، حاصل تلاش و زحمات حوزه فرهنگی است که توانسته‌اند با اجرای برنامه‌های خوب و موثر در کنار اطلاع رسانی و ثبت این موفقیت‌ها به کسب مقام برتری نائل شوند.

وی ابراز امیدورای کرد تا این دانشگاه و سایر دانشگاه های آزاد اسلامی استان با بهره گیری از روش‌های خلاقانه، پویا، با نشاط در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و… بتوانند با مشارکت دادن دانشجویان در امور دانشگاهی، موفق عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها