دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه اداره‌کل زندان‌های ایلام اهدا شد

ایلام-توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛تعداد ۱۰۰۰جلد کتاب به کتابخانه اداره‌کل زندان‌های استان ایلام اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، صبح امروز دوشنبه علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تعدادی از همکاران ضمن دیدار تعاملی با جمشید اسکندری سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان ایلام، تعداد ۱۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف به این اداره‌کل اهدا کرد.

اسکندری در این دیدار گفت: اساس برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، فعالیت‌های فرهنگی است و اهمیت بخشی به توسعه اقدامات در این حوزه بازگشت سالم زندانیان به جامعه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تاثیر کتابخوانی بر زندانیان گفت: مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می‌کند و راه درست زیستن را به او یاد می دهد.

وی افزود: کتاب همواره در تمام دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد.

هوشمند نیز در ادامه خاطر نشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با اداره‌کل زندان‌های استان در اثربخشی برنامه‌های بازپرورانه تلاشی مضاعف و در حوزه کتابخوانی نیز برای تجهیز کتابخانه‌های زندان و اهدای کتاب همکاری و تعاملی بیش از پیش دارد.

به گزارش ایبنا این کتاب‌ها در موضوعات مذهبی، ادبی، دفاع مقدس و جنگ، آیینی، هنری، ورزشی، علمی، اجتماعی، ایلام‌شناسی و… برای مخاطبان مورد نظر انتخاب و اهدا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها