سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۴
برگزاري نشست‌هاي ويژه در نمايشگاه 22 با موضوع نقش فرهنگ در اصلاح الگوي مصرف

مدير كميته جنبي بيست‌ و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، در گفت‌وگو با ايبنا برنامه‌هاي اين كميته را تشريح كرد. برگزاري دو نشست تخصصي با موضوع نقش فرهنگ در اصلاح الگوي مصرف در غرفه سراي اهل قلم از جمله اين برنامه‌هاست. به گفته علي شجاعي صايين، كميته جنبي نمايشگاه،غرفه‌اي براي كتاب‌ها و آثار مرتبط با حضرت فاطمه (س) و برنامه‌هايي را نيز درباره مشاهير فرهنگ و ادبي كشور و به شكل خاص درباره «شيخ بهايي» ‌پيش‌بيني كرده است./

«علي شجاعي‌صايين» به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: كميته جنبي نمايشگاه كتاب تهران، دو نشست از سلسله نشست‌هاي تخصصي خود را در سراي اهل قلم نمايشگاه كتاب  به بررسي «نقش فرهنگ در اصلاح الگوي مصرف» اختصاص داده است.

وي با اشاره به تقارن ايام فاطميه(س) با روزهاي برگزاري بيست‌ و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در ارديبهشت‌ماه، گفت: در جنب غرفه سراي اهل قلم، غرفه‌اي به مناسبت اين ايام پيش‌بيني شده كه كتاب‌ها و آثار مرتبط با حضرت فاطمه (س) و زندگي ايشان در آن به نمايش گذاشته مي‌شوند. همچنين در برنامه‌هاي سراي اهل قلم نيز نشست‌هايي را به همين مناسبت برنامه‌ريزي كرده‌ايم.

به گفته شجاعي صايين، كميته جنبي نمايشگاه، برنامه‌هايي را نيز درباره مشاهير فرهنگ و ادبي كشور و به شكل خاص درباره «شيخ بهايي» ‌پيش‌بيني كرده است.

وي ادامه داد: برنامه‌ نشست‌هاي سه سالن "سراي اهل قلم" ، "سراي اهل قلم كودك و نوجوان"،  و "سراي كارنامه نشر"، تا اول ارديبهشت‌ماه نهايي خواهد شد.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت‌ماه سالجاري در مصلاي امام خميني(ره) تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط