یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
7 عنوان کتاب محقق ایلامی در مراحل دریافت مجوز و انتشار قرار دارد

ایلام-محقق و ایلام‌پژوه پیشکسوت گفت: 7 عنوان کتاب جدیدم در مراحل دریافت مجوز و انتشار قرار دارند.

صیدمحمد درخشنده در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام گفت: پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی موفق شدم 7 عنوان کتاب در حوزه‌های پژوهشی تالیف کنم که در حال دریافت مجوز از وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند.
 
وی با اشاره به عنوان کتاب‌هایش ادامه داد: گنجينه ناشناخته (جاذبه‌ها و مناطق حفاظت شده طبيعي در ايلام)، هنر قالی‌بافی در ايران(با تأكيد برشناخت اين حرفه در ايلام)، زنان در ايلام قدیم، محرم در ايلام، ایلام قدیم، ايران جايگاه تاريخ، تمدن و زيبايی‌ها و گذری بر زندگي اقوام كوچ‌نشين ايران، کتاب‌هایی هستند که ان‌شاالله در سال جاری در انتشارات درخشنده چاپ و منتشر خواهند شد.
 
وی ادامه داد: این کتاب‌ها حاصل ماه‌ها تحقیق و پژوهش شبانه‌روزی من هستند که با تمرکز بر تجارب فردی و منابع مستند تالیف و گردآوری شده اند و ان‌شاالله در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.
 
به گزارش ایبنا، صيدمحمد درخشنده، متولد۱۳۳۴در شهر ایلام، نویسنده، محقق و ایلام‌‌‌شناس دانش‌ آموخته كارشناسی‌ارشد در رشته باستان‌‌شناسی پيش از تاريخ ايران، تاكنون بیش از 50 عنوان كتاب در زمينه‌‌های باستان‌شناسی، تاريخ، قوم‌شناسی جغرافيا،فرهنگ و آيين‌ها، جاذبه‌های توريستی و اكوتوريستی، چشمه‌ها، غارهای تاريخی، باستانی و طبيعی، قنات‌ها، جاذبه‌های عشايری ايران و استان، باورها،چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها