چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
مسابقات قرآن و عترت حوزه‌های علمیه کرمان برگزار شد

مرحله پایانی چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت حوزه‌های علمیه استان کرمان به میزبانی مدرسه علمیه ابراهیمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان،  مرحله پایانی چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت حوزه‌های علمیه استان کرمان ویژه آقایان امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با حضور شرکت‌کنندگانی از کرمان، رفسنجان، راور، جیرفت، بم، بردسیر، بافت، قناتغستان و شهربابک، در مدرسه علمیه ابراهیمیه کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مهدی مؤمنی» مسئول دارالقرآن حوزه علمیه کرمان در جریان برگزاری این مسابقات بیان کرد: مسابقات قرآن و عترت حوزه‌‌های علمیه استان هر سال به همت حوزه علمیه و برنامه‌ریزی دارالقرآن حوزه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات امسال در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و حفظ(۵ جزء، ۱۰ جزء و جزء‌ ۳۰)، دعاخوانی، اذکار نماز و مفاهیم به‌صورت دو مرحله‌ای تدوین شد. متسابقین آثار خود را تا دوم اردیبهشت‌ماه ارسال کردند و منتخبین امروز در مرحله پایانی با هم به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام مؤمنی با بیان اینکه در هر رشته ۳ نفر به‌عنوان منتخب معرفی خواهند شد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۷۰ نفر در رشته مفاهیم، ۲۰ نفر در رشته حفظ، ۳۰ نفر در رشته اذکار نماز، ۲۰ نفر در رشته اذان، ۲۳ نفر در رشته ترتیل، ۸ نفر در رشته قرائت تحقیق و ۱۰ نفر در رشته دعا خوانی شرکت کردند.

اختتامیه مسابقات قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمان ۱۲ اردیبهشت‌ماه پس از نماز مغرب و عشا در مدرسه علمیه ابراهیمیه کرمان برگزار و منتخبان معرفی می‌شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها