چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
تقدیر رئیس مجلس شورای اسلامی از آیت الله دکتر احمد بهشتی

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به ویژه برنامه «آیت بهشت» که عصر امروز در شیراز برگزار شد از مجاهدت های علمی حضرت آیت‌الله دکتر احمد بهشتی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به ویژه‌برنامه «آیت بهشت» که عصر چهارشنبه(6 اردیبهشت‌ماه) در شیراز برگزار شد از مجاهدت‌های علمی حضرت آیت‌الله دکتر احمد بهشتی تجلیل کرد.

متن پیام رئیس مجلس به این شرح است:
«حمد و سپاس فراوان از آن خداوند بی‌همتا است، که با بعثت پیامبران الهی و نعمت ولایت اهل‌بیت علیهم‌السلام، مسیر سعادت بشر را روشن گردانید و گنجینه‌های خرد آدمی را شکوفا ساخت. بنای رفیع علم و عمل، رهین مجاهدت‌های عالمان ژرف‌اندیشی است که با درک درست زمانه و نیازهای آن، «گسترش دانش و معنویت» را با «خدمت به مستضعفین عالم» درهم آمیخته و با سخت‌کوشی، پشتکار و اتکال به فضل الهی، پرچم خدمات جهادگرانه را به قله کارآمدی رسانده‌اند. زندگانی ارزشمند علما و فرزانگان، گنجینه ارزشمند جامعه دینی و شایان تجلیل و بزرگداشت است.
 
حضرت آیت‌الله دکتر احمد بهشتی از مجتهدان، شخصیت‌های موثر و مفاخر علمی استان فارس محسوب می‌شوند که در کنار تبلیغ و تدریس معارف اسلامی، و تالیف کتب فلسفه، مذهبی و فرهنگی، عضویت در جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و تجربه دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگی ادوار مجلس خبرگان رهبری را در کارنامه حیات پربار خویش دارند.
 
ضمن تجلیل از نیم قرن مجاهدت‌های علمی حضرت آیت‌الله دکتر احمد بهشتی(دام عزته) و تقدیر از تلاش‌های بی‌بدیل ایشان در عرصه مختلف اعتقادی، سیاسی و اجتماعی، دوام توفیقات این فقیه نستوه و عالم فرزانه را تحت عنایت حضرت بقیه الله(عج)، از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»


به گزارش ایبنا؛ آیین رونمایی از آثار آیت‌الله احمد بهشتی با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ مدیران و شخصیت‌های علمی و فرهنگی؛ مسئولان و مدیران اجرایی استان، کتابداران و علاقه‌مندان چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها