سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
همایش استانی شعر «علمداران» در بروجرد برگزار شد

همایش شعر «علمداران» با حضور شاعران آیینی استان لرستان در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همایش شعری با عنوان «علمداران» با حضور حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، سعید رشنوییان مدیر رادیو بروجرد و جمعی از  شعرای آیینی استان لرستان و کارشناسان ستادی حوزه هنری لرستان، سه‌شنبه (13 دی ماه) در سالن نشست‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

این برنامه به همت دفتر شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان لرستان، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد و با اجرای وحید اشجع از شاعران بروجرد برگزار شد.

در ابتدای این همایش کلیپی با عنوان «غم رفتن تو» به کارگردانی حمید آقایی با موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی پخش شد و پس از آن شاعران به شعرخوانی در وصف شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت کردند.

محمدعلی ساکی از خرم‌آباد، علی کاوند از بروجرد، علی ناصری از نورآباد، سجاد روانمرد از بروجرد، محسن بیاتیان از دورود، حمید چرخشت از بروجرد، ابراهیم موسوی از الیگودرز، رضا روزگر از بروجرد، صادق حسنوند از الشتر، حسین تنها از بروجرد، میثم کاووسی از بروجرد و میثم جعفری از بروجرد به شعرخوانی پرداختند.

پایان‌بخش برنامه تقدیر از شاعرانی بود که در این همایش به شعرخوانی پرداختند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها