سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
بیش از 4 هزار جلد کتاب به استان ایلام اهداء شد

بیش از 4هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال، به ارزش 300 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام ارسال شد.

منصور محبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در ایلام از ارسال بیش از 4هزار  جلد کتاب در موضوعات مختلف برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال، به ارزش 300 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام خبر داد.
 
محبی افزود: این کتاب‌ها در قالب تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در موضوعات مذهبی، ادبی، پژوهشی، علمی، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و... برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگ سال، در‌ اختیار «کتابسرا»ی این اداره‌کل قرار گرفت تا با برنامه‌ریزی اصولی در سی امین دوره هفته ی کتاب و کتابخوانی در اختیار جوامع هدف قرار گیرد.
 
مؤلف کتاب «شخصیت‌پردازی در رمان دفاع مقدس» ادامه داد: توزیع هدفمند و با برنامه و با نظارت این اداره‌ کل، با هدف مخاطب‌شناسی برای توزیع کتاب، یک جریان اداری و برنامه‌ریزی شده است و تلاش داریم که با تمرکز بر مناطق محروم و به دور از امکانات فرهنگی، توزیع کتاب، شتاب بیشتری گیرد و امیدواریم کتاب به‌عنوان بخشی از دغدغه اجتماعی مردم تبدیل شود.
 
 وی ادامه داد: تعامل اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با نهادهای دولتی و مؤسسات فرهنگی سازمان‌های مردم نهاد، امورخیریه و مراکز فرهنگی و تسهیلگری موجب شده تا افراد بیشتری در سراسر استان از خدمات این بخش از اداره کل بهره‌مند شوند.
 
وی با تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال کتاب برای استان ها، نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار بر رونق کتاب و کتابخوانی و بالا بردن سرانه مطالعه کتاب در استان ها ایفا می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها