جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
حفظ انقلاب و نظام خط قرمز است

جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان با صدور بیانیه‌‌ای اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و خواستار برخورد جدی با عوامل داخلی و خارجی این حرکت تروریستی و پیاده‌نظام داعش شدند.

به‌ گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، جمعی از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان با صدور بیانیه‌‌ اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ «آل عمران ۱۶۹»

حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ بار دیگر نشان داد خوی وحشی‌گری این جربان تکفیری که قتل انسان‌های بی‌گناه، زنان و کودکان را جایز سپرده و استکبار جهانی با تقویت و حمایت از آنان به دنبال ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان بوده تا بلکه بتواند از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز و تسلیت به خانواده داغدار شهدا و دعا برای شفای عاجل  مجروحین این حادثه اعلام می‌داریم خدشه به نظام و انقلاب خط قرمز ما است و از عمل اغتشاشگران و آشوب‌طلبان اعلان بیزاری می‌نماییم و به همکاران خود ازجمله هنرمندانی که بدون تحلیل و شناخت با بیانیه و اظهاراتی منفعلانه در فضای مجازی در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کنند هشدار می‌دهیم صف خود را از این جریانات مخرب ضدنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا کنند.

ضمن حمایت از نیروهای انتظامی و امنیتی که آسایش و امنیت جامعه مدیون خون ریخته آن‌هاست، از دست‌اندرکاران و قانونگذاران می‌خواهیم برای تسکین قلب‌های به درد آمده مردم ایران عزیزمان با عوامل داخلی و خارجی این حرکت تروریستی و پیاده‌نظام داعش به جد برخورد کرده تا درس عبرتی برای دشمنان این خاک مقدس باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها