شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
شهر آفتاب میزبان چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ می‌شود

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ 8 تا 11 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود، این رویداد پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا بار دیگر برپا خواهد شد.

رضا رحمانی، مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، گفت: این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال برگزار خواهد شد و در تلاشیم که نسبت به سه دوره پیشین شاهد اقدامات نوآورانه بیشتری باشیم.
 
وی افزود: این نمایشگاه امسال با حضور فعالان سه حوزه ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی و صنایع غذایی و صنعت کارتن‌سازی برگزار خواهد شد.
 
رحمانی با اشاره به ویژگی‌های این دوره، عنوان کرد: برای امسال تلاش کردیم نمایشگاه با حضور شرکت و بازدیدکنندگان خارجی همراه باشد و با توجه به رویکرد صادرات‌محور در این حوزه، از تجار و فعالان چاپ کشورهای مختلف آسیای میانه، کشورهای CIS و عرب زبان مثل عراق، عمان و قطر برای بازدید از نمایشگاه دعوت کردیم.


وی تاکید کرد: یکی از بخش‌های ویژه امسال، بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر است که نخستین‌بار در ایران، بزرگان ایرانی این صنعت در دنیا به‌صورت منسجم در آن حضور دارند و به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.
 
رحمانی با بیان اینکه امسال نمایشگاه در فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع برگزار خواهد شد، گفت: قرار است همزمان با دومین روز نمایشگاه کنفرانس بین‌المللی اینترپک 2023 از سوی رئیس این نمایشگاه به‌صورت آنلاین ارائه شود.
 
وی همچنین از برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی در حاشیه نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: این دوره‌ها و کارگاه‌ها درباره موضوعات مختلف چاپ و بسته‌بندی و مباحث مربوط به آن است که با حضور استادان و پیشکسوتان این حوزه ارائه خواهد شد.

به گفته رحمانی، این نمایشگاه به‌عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی در ایران است که به‌صورت اختصاصی تمام زنجیره تولید حوزه ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری را در بخش‌های صنایع غذایی و نوشیدنی‌ها، دارویی، آرایشی و بهداشتی، پخت نان، شیرینی و شکلات، کالاهای غیر غذایی و صنعتی را پوشش می‌‌دهد.
 
وی افزود: این نمایشگاه همواره با تاکید بر تخصص‌گرایی تلاش دارد با هدف جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین‌المللی زمینه مناسبی برای ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین‌المللی برای مشارکت‌کنندگان فراهم آورد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ 8 تا 11 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها