پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
آیین رونمایی از رمان «کوه‌مرگی» برگزار شد

آیین رونمایی از رمان کوه‌مرگی به قلم نویسنده خراسانی حسین عباس‌زاده با حضور جمعی از اهالی قلم و دوست‌داران کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در خراسان رضوی مراسم رونمایی از رمان «کوه مرگی» عصر دیروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از نویسندگان و دوست‌داران قلم در محل کتاب فروشی نشر چشمه دلشدگان مشهد برگزار شد.

در این مراسم نویسندگان مشهدی به زوایای مختلفی از رمان پرداختند و درباره بهره‌گیری صحیح عباس زاده از فرم و ساختار، ویژگی های روایی، شخصیت پردازی و دیگر عناصر داستان گفتند.
حسین لعل بذری، ایده داستان را بکر و خلاقانه دانست، مهناز رضایی از نویسندگان مشهدی از کاربلدی نویسنده در استفاده از عناصر و تکنیک های داستان نویسی گفت و انتخاب عنصر کوه را در آستانه و پایان کتاب با هم پیوندی مناسبی که با عنوان داستان داشت انتخابی خوب خواند و در ادامه سایر نویسندگان نظیرِ مسیح عطایی و فرزانه باباجانی رمان کوه‌مرگی را داستانی هوشمندانه با شخصیت‌پردازی و فضاسازی مناسب، زبانی روان و خوش خوان با انتخاب‌های درست از مکان ها با کارکرد حقیقی و مجازی معرفی کردند.
در پایان حسین عباس زاده، نویسنده‌ جوان این اثر که پیش از این کتاب‌های «پشت آن تپه»، «لبخند پشت پنجره» و «خوش به حال هیچ کس» از او به چاپ رسیده است، پس از  تشکر از حضور گرم اهالی قلم، درباره اهمیت ادبیات جنگ در دنیا گفت و تاکید کرد کشورمان ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست و با  وجود جنگ تحمیلی ۸ ساله باید جایگاه ویژه‌تری برای این ژانر قائل شویم.

به گزارش ایبنا؛ رمان کوه مرگی از سوی انتشارات سوره مهر در 190 صفحه و با شمارگان۱۲۵۰ جلد روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها