چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
زمان بیست‌و‌نهمین نمایشگاه چاپ تهران مشخص شد

بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 29 مهر تا 2 آبان 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

جلیل غفاری رهبر، رئیس هیئت مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران، گفت: امسال پس از دو سال از بیماری کرونا پیش‌بینی می‌کنیم که نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.
 
وی ادامه داد: طی دو دوره قبل بسیاری از فعالان چاپ در تهران و سایر استان‌ها به دلیل بیماری کرونا ترجیح می‌دادند در نمایشگاه نباشند یا حضور کمرنگ‌تری داشته باشند که امیدواریم این مساله امسال کمتر باشد.
 
غفاری رهبر با بیان اینکه پیش‌ ثبت‌نام نمایشگاه اواخر خرداد آغاز می‌شود، عنوان کرد: البته حضور در نمایشگاه به مسائل اقتصادی صنف هم بستگی دارد، زیرا شرایط کرونایی برای همه صنوف سال‌هایی سخت در بعد اقتصادی بود و امیدواریم این نمایشگاه بتواند تا حد زیادی مشکلات و دغدغه‌های صنف را کاهش دهد.
 
وی یادآور شد: طی سال‌های قبل نمایشگاه در سالن‌های آلمان، ۳۸، خلیج فارس،۴۰، ۴۱، میلاد و ۳۵ برگزار می‌شد که امسال نیز همین فضا برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
 
به گفته غفاری  رهبر، نمایشگاه چاپ تهران اکنون یک نمایشگاه معتبر و مهم در صنعت چاپ کشور به شمار می‌آید و پیش‌ّبینی برنامه‌های آموزشی و تعامل و دیدار فعالان این حوزه با یکدیگر از جمله اولویت‌های ما به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها