سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
ارسال 620 مرسوله توسط ناشران لرستانی

احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طبق آخرین آمار اعلامی اداره کل پست استان لرستان، ناشران لرستانی شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن، 620 مرسوله به سراسر کشور ارسال کردند.

احمدحسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصتی برای تحقق عدالت فرهنگی بود که ناشران توانستند کتاب‌های مورد نظر خودشان را در سراسر کشور حتی در مناطق کم‌برخوردار و شهرهایی که فاقد کتاب‌فروشی بودند عرضه‌کنند.

فتایی با اشاره به حضور 2100 ناشر در این دوره و ارائه بیش از 200 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه افزود: استقبال ناشران و مردم از این نمایشگاه به نفع مطالعه، کتاب و کتابخوانی خواهدبود و این فرآیند به توسعه فرهنگی در کشور کمک می‌کند که پیامد آن توسعه سیاسی، اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب فرصت برابری را برای همه ناشران فراهم کرد افزود: 8 ناشر لرستانی در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند که طبق آخرین آمار اعلامی اداره کل پست استان لرستان، ناشران شرکت‌کننده استان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا پایان روز دهم بهمن، 620 مرسوله به سراسر کشور ارسال کردند که البته آمار روز آخر هم به این تعداد افزوده می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان در خصوص برنامه‌های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب در لرستان نیز گفت: ما در این دوره از نمایشگاه برنامه‌هایی چون رونمایی از 22 عنوان کتاب، جلسات نقد و بررسی‌، اهدای کتاب، برگزاری نشست‌های ادبی، برگزاری کارگاه شعر و ادب، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و دومین ویژه برنامه عصر کتاب لرستان را برگزار کردیم.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ساعت 24 یازدهم بهمن‌ماه به کار خود پایان‌داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها