سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
انتشار 146 عنوان کتاب از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: از 146 کتاب منتشرشده در انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، بیشترین آمار به حوزه کشاورزی و محیط زیست اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، مهران اوچی، رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل روز گذشته در هجدهمین جلسه شورای علمی انتشارات جهاد دانشگاهی استان، با بیان اینکه 146 عنوان کتاب در انتشارات این نهاد منتشر شده است، اظهار کرد: 38 درصد از این کتاب‌ها در حوزه کشاورزی و محیط زیست، 28 درصد در حوزه مهندسی، 30 درصد در حوزه علوم انسانی و 4 درصد در حوزه زبان‌های خارجی بوده و 18 عنوان کتاب نیز در دست چاپ است.
 
وی افزود: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل بر اساس رسالت فرهنگی خود، توجه ویژه‌ای به علوم مختلف و نشر آن در قالب کتاب دارد‌؛ بر این اساس، پذیرش چاپ کتاب در این مرکز با توجه به کیفیت علمی، ساختار ادبی و نگارشی، به‌روزبودن منابع و اطلاعات، صرفه‌ اقتصادی و عرضه آسان، صورت می‌گیرد تا با بالاترین کیفیت وارد بازار نشر شوند.
 
عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: صنعت چاپ و نشر به عنوان یکی از مشاغل ضربه‌پذیر، جزو نخستین حوزه‌هایی بود که از شرایط حاکم به سبب شیوع کرونا آسیب جدی دید؛ از این رو، باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.
 
بنا به این گزارش، در هجدهمین جلسه شورای علمی انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، 11 عنوان کتاب بررسی و داوری شد.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها