شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
عبدالله نجفی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: تلاش مستمر اصحاب رسانه استان بوشهر در مسیر اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و همراهی نزدیک با مسئولان امر در روزهای اخیر یکی از عوامل اصلی وضعیت مطلوب بوشهر در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از افراد هنوز به‌خوبی به توصیه‌های بهداشتی در این زمینه توجه ندارند، انتظار می‌رود اصحاب رسانه با تلاش مستمر زمینه را برای آگاه‌سازی آحاد جامعه بیش از پیش فراهم سازد.

نجفی تصریح کرد: با توجه به متوقف شدن هرگونه برنامه فرهنگی هنر به‎منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که قرار بود اسفندماه در بوشهر برگزار شود، لغو شد.

به گفته وی، آخرین مهلت دریافت آثار پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۱۲ بهمن‌ماه بود که آثار فراوانی از اصحاب رسانه استان دریافت شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آیین پایانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال آینده برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌های درمبارزه با ویروس کرونا یادآور شد: اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق، آگاهی‌بخشی در حوزه سلامت فردی و عمومی و پاسخ به شایعات و اخبار جعلی از عمده فعالیت‌های اصحاب رسانه در هفته‌های اخیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها