
مخاطبان با 50 روش مدرن برای مدیریت تیم فروش در کتاب «50 روش برای مدیریت تیم فروش» آشنا میشوند تا بتوانند سازمان خود را با تغییر نگرش به سمت بازار رقابتی روز سوق دهند.
امروزه بازار، تکنولوژی و انسانها آنقدر تغییر کردهاند که شاید خیلی از ما فکر کنیم اگر به روز نباشیم، کنار گذاشته خواهیم شد. در قرن 21 کسب و کار هم نیاز به دگردیسی دارد. در اغلب بازارها، عرضه به مراتب بیشتر از تقاضا شده است و این افزایش مداوم رنگ تورم بیشتری به خود گرفته است. شاخصهای مالی در سرتاسر دنیا نشان میدهند که قدرت خرید افراد ضعیفتر شده، ولی در عین حال شاخصها نشاندهنده آن هستند که افراد هوشمندانهتر از گذشته خرید میکنند.
در دنیای امروز، مشتریان به اطلاعاتی که فروشندگان در زمان خرید در اختیارشان قرار میدهند اطمینان ندارند و پیش از خرید، درباره کالا یا خدمات، مطالعه و تحقیق کرده و اطلاعاتی به دست میآورند.
یادگیری علم فروش بهواقع یکی از مهمترین نیازهای شرکتها برای موفقیت است. امروزه مدیریت این نیروها باید حرفهای و کارآمد باشد تا بتوانید بیشترین راندمان کاری را از این نیروها داشته باشید. بر اساس تحقیقات انجام شده، مهمترین دلیل ورشکستگی سازمانها، افت فروش آنها و در مقابل، دلیل موفقیت سازمانها، فروش بالای آنها ارزیابی شده است.
در دنیای امروز، مدیریت فروش تنها کنترل و نظارت کارشناسان فروش نیست، و لازم است مدیران فروش اطلاعات کافی درباره روشها و استراتژیهایی داشته باشند که بالابردن راندمان و کارایی نیروهای انسانی را تضمین میکند. مدیران سازمانها باید بدانند که تنها منبع اصلی درآمدزا برای سازمان همیشه و همیشه تیم فروش است و دیگر اعضای سازمان، برای سازمان هزینه دربردارند، بنابراین لازم است همواره مراقب شاهرگ اصلی سازمان که فروش و ایجاد مشتریان جدید است، باشند.
در این کتاب مخاطبان با 50 روش مدرن برای مدیریت تیم فروش آشنا میشوند تا بتوانند سازمان خود را با تغییر نگرش به سمت بازار رقابتی روز سوق دهند. این کتاب به بیانی ساده و آسان نحوه مدیریت تیم فروش را برای مدیران فروش، کارشناسان فروش، دانشجویان و به ویژه آنهایی که علاقهمند به مفاهیم مدیریتی هستند تشریح کرده است. مفاهیم، موضوعات و مباحث اصلی مدیریت تیم فروش مطرح و روشهای مهم و کارآمد در مدیریت تیم فروش به زبانی ساده و شیوا نقل شده است و مترجمان کوشیدهاند تا در ترجمه مطالب کتاب، بومیسازی مفاهیم را طبف فرهنگ فروش در کشور ایران لحاظ کنند.
این کتاب با سبک نوشتاری بسیار ساده و به روز، نحوه مدیریت تیم فروش را با 50 روش کاربردی شرح داده است و مثالهای ارائه شده در متن کتاب فهم و درک مطالب را ساده ساختهاند. در پایان هر فصل نیز پرسشهایی مطرح شده که ذهن خواننده را درگیر موضوع مطرح شده میکند.
کتاب «50 روش برای مدیریت تیم فروش» نوشته یحیی علوی و فرزانه شوقی لیسار با شمارگان هزار نسخه در 164 صفحه به بهای 14 هزار تومان از سوی کانون نشر علوم منتشر شده است.
نظر شما