شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کتاب «نظریه امروز ارتباط» به طرح «شنبه‌های ارتباطی» رسید

کتاب «نظریه امروز ارتباط» به ویراستاری دیوید کراوالی و دیوید میچل و ترجمه اسماعیل قدیمی در طرح «شنبه‌های ارتباطی» انتشارات سیمای شرق با تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات سیمای شرق با هدف معرفی و فروش بیشتر کتاب‌های ارتباطی طرح «شنبه‌های ارتباطی» را از 25 آذر ماه 1391 آغاز کرد.

در «شنبه‌های ارتباطی» هر هفته یک کتاب منتشر شده توسط شرکت‌های انتشاراتی مختلف در حوزه‌های ارتباطی (روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی و...) معرفی شده و این کتاب طی بازه زمانی یک هفته با تخفیف 40 درصدی به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

کتاب این هفته «نظریه امروز ارتباط» با ترجمه دکتر اسماعیل قدیمی است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند و با معرفی باریکولاژ پژوهشی و نظریه‌ای ‌دهه‌ها‌ی پایانی هزاره دوم که اکنون در آغازه‌ها‌ی هزاره سوم نیز درحال استفاده و توسعه هستند، برون‌رفت از چارچوب‌ها‌ی پیشتر فراگیر و کل‌گرا و بازپی‌بندی قالب‌ها‌ی نظریه‌ای ‌قدیم و جدید را برپایه محتمل‌الوقوعی، منافع عمومی، اقناع و میانجی‌گر‌ی پیشنهاد می‌‌کند.»

این کتا‌ب همچنین پرسش‌ها‌ی کلیدی دانش‌ها‌ی اجتماعی و انسانی را نسبت به ارتباط و اطلاعات و به ویژه در رشته ارتباطات بازخوانی و بازنگری می‌كند و به آنها پاسخ‌ها‌ی انتقادی می‌‌دهد. گسترش مطالعه ارتباطات به دیگر شاخه‌ها‌ی علوم اجتماعی، فلسفه، سایبرنتیک، انسان‌شناسی، قوم‌نگاری، مطالعات فرهنگی و روانشناسی اجتماعی، نشانه‌شناسی و‌... توسعه دامنه ادبیات موجود نظریه‌ای ‌و پژوهشی ارتباطات را بازشناسی کرده و جهت‌گیری‌ها‌، مبناها و محدوده‌ها‌ی مفهومی ‌‌و افق‌ها‌ی مطالعاتی نوینی را پیش روی ما می‌‌گذارد.

برپایه حضور صاحب‌نظران طراز اول شرکت‌کننده در تدوین این کتا‌ب، می‌‌توان ادعا کرد که بدون مطالعه این کتا‌ب و مقالات متنوعش شناخت وتفسیر ما از دانش اجتماعی و علوم ارتباطات اجتماعی کامل نخواهد بود.

قیمت این کتاب با تخفیف 40 درصدی ۱۱۰۰۰ تومان است که از انتشارات سیمای شرق قابل تهیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها