شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۴
دانشكده چاپ و آكادمي هايدلبرگ تفاهم‌نامه امضا مي‌كنند

هیأت نمایندگی دانشکده چاپ ایران و نمايندگان دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براي رایزنی و گفت‌وگو در حوزه‏های آموزشی و پژوهشی و عقد قرارداد با آکادمی چاپ هایدلبرگ آلمان به نمایشگاه "دروپا" سفر می‌کند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به دنبال عقد تفاهم‌نامه میان این دانشکده چاپ تهران و شرکت ایران روتاتیو (نمایندگی انحصاری شرکت هایدلبرگ در ایران) در بهمن ماه سال گذشته، هیأت نمایندگی ایران با حضور جلال ذکایی (مدیرکل دفتر امور چاپ)، یوسف افراش (معاون مدیرکل)، علیرضا کرمانی (مدیر طرح و برنامه اداره کل) و کامبیز خالقی و احسان سالم (اعضای شورای علمی، دانشجویی دانشکده) برای مذاکرات نهایی و انعقاد قرارداد با این آکادمی در نمایشگاه "دروپا" حضور خواهند داشت.

بر اين اساس، 15 خرداد ماه مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده چاپ ایران به منظور ادامه مباحث تفاهم‌نامه با شرکت ایران روتاتیو و انعقاد قرارداد همکاری با آکادمی چاپ هایدلبرگ در محل نمایشگاه دروپا جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

اين جلسه با هدف همکاری‌هاي مشترك، تربیت مدرس در حوزه‌‌های مختلف چاپ، تبادل دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر و همچنين تبادل کتاب، نشریات و مقالات علمی و پژوهشی برگزار مي‌شود.

همچنين نشست دوجانبه‌اي نيز با چند کشور حاضر در نمایشگاه دروپا در حوزه تحقیق و توسعه (R&D) و پژوهش در توسعه صنعت چاپ کشورهای در حال توسعه برپا خواهد شد.

نمایشگاه دروپا بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ در دنیا از  29 می تا 11 جون 2008 (9 تا 22 خردادماه 1387) در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها