شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۳
بزرگ‌ترين مجموعه شعري معاصر در نمايشگاه كتاب

مجموعه 4 جلدي اشعار ولي الله فتحي (فاتح)، با عنوان، زرد غزل‌، سبز غزل،‌ سرخ غزل و كتاب عشق در نمايشگاه كتاب به نمايش گذاشته شد.

در بيست و يكمين نمايشگاه كتاب تهران، ولي الله فتحي متخلص به فاتح،‌ شاعر معاصر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ‌گفت: 6 عنوان از كتاب‌هايم با نام شبي با دريا،‌ از كيش تا تهران،‌ كتاب عشق، سرخ غزل،‌ سبز غزل و زرد غزل منتشر شده است.

وي افزود: مجموعه 4 جلدي سبز غزل،‌ زرد غزل،‌ سرخ غزل و كتاب عشق،‌ به ترتيب با موضوعات ديني ـ ولايي،‌ اجتماعي، بابي به سوي عرفان و كتاب عشق با موضوعات ديني، اجتماعي، ولايي و اخلاقي، با در برگيري 30 هزار غزل، مجموعه اشعاري در مدح 14 معصوم است.

وي ويژگي اين مجموعه را،‌ آوردن مجموعه اشعاري در مدح 14 معصوم معرفي مي‌كند و مي‌گويد:كمتر كتابي در بازار موجود است كه مجموعه اشعاري درباره تمامي امامان گردآوردي كرده باشد.

فاتح هم‌چنين درباره دو كتاب ديگرش گفت:«از كيش تا تهران»، شرح اوضاع حمل و نقل و توريسم اين منطقه است و «شبي با دريا» خاطرات و تجربيات شخصي خودم از گم شدن در دريا را بيان مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد:كتاب‌هاي نغمه‌هاي عاشقي، چشم دل مي‌گويد،‌ ديگر نواها و ترانه‌هاي سپيد، در حوزه اشعار نيمايي سروده شده است كه مراحل چاپ را پشت سر مي‌گذارد.

همچنين فاتح از چاپ زود هنگام اشعار طنز تماس فضايي،«نيمي جدي،‌ نيمي شوخي»، «قوم عزيز‌الله» و از هر دري سخني (شامل 2 هزار بيت شعر) كه به شكل طنز تنظيم شده است.

وي مجموعه دعاي كميل را در قالب شعر تدوين كرده كه به سه زبان عربي،‌ فارسي و انگليسي به چاپ خواهد رسيد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط