شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
«روانشناسی ورزشی» با جدیدترین مقالات آمد

چهارمین شماره نشریه «روانشناسی ورزشی» به تازگی از سوی واحد نشر پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) شماره‌ چهارم نشریه‌ «روانشناسی ورزشی» ویژه تابستان امسال با مدیرمسوولی دکتر مهدی طالب‌پور و سردبیری دکتر ابوالفضل فراهانی روانه بازار کتاب ورزشی شده‌است.

در این نشریه ویژه روانشناسی ورزشی مقالات متعددی مانند «بهبود کیفیت زندگی مردان سالمند مبتلا به دمانس از طریق تحریک چندحسی و تمرین یوگای دسته جمعی» به قلم محمدتقی اقدسی، امیر وزینی طاهر، فراز پاک‌ضمیر و مسلم رحمانی، «فراشناخت و فعالیت ورزشی» به قلم زاهده رحمانیان و سیدمحمدکاظم واعظ موسوی، «ارتباط جهت‌گیری هدف، خودکارآمدی و هیجان‌های مثبت و منفی با عملکرد ورزشی و رضایت از زندگی در ووشوکاهای دختر» به قلم عباس ابوالقاسمی، آذر کیامرثی، زهرا سهرابی و گنجانده شده‌اند.

همچنین مقالاتی با عنوان‌های «شناسایی و پیش‌بینی شاخص‌های استعدادیابی روان‌شناختی ورزشکاران با روش تحلیل عوامل» به قلم هادی کجباف‌نژاد، «ارتباط هوش هیجانی و موفقیت ورزشی ورزشکاران رشته‌های ورزشی تیمی یازدهمین المپیاد دانشجویان سراسر کشور» به قلم میرحسن سیدعامری، شیدا سعیدی و فریدون منافی، «تأثير تمرين‌های تعادلي بر افسردگي و کيفيت زندگي بيماران مبتلا به پارکينسون» به قلم  مریم عابدزاده و جعفر برقی‌مقدم در این نشریه قرار داده شده‌اند.

از دیگر مقالات این نشریه می‌توان به «ارتباط میان ابعاد کمال‌گرایی و خودکارآمدی در دانشجویان دختر شرکت‌کننده در کلاس‌های ایروبیک و دیگر دانشجویان» به قلم حسام رمضان‌زاده، بتول عرب‌نرمی و بهشته اقبالی هشتجین، «روايي و پایایی نسخه فارسی؛ مقیاس توانایی جسمانی ادراک‌‌شده‌ كودكان در دانش‌آموزان سوم تا پنجم ابتدایی» به قلم داریوش خواجوی، احمد حمیدی‌زاده و علیرضا رفیعی اشاره کرد.

نشریه «روانشناسی ورزشی» در شمارگان یکهزار نسخه و به قیمت 70 هزار ریال از سوی واحد نشر پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط